View Single Post
Old 18-02-2008, 23:14
Ron mk1 Ron mk1 is offline
Married to PC

Default Mijn mk1 gti-g60

Hierbij maar even mijn "nieuwe" auto.

Zoals de meesten hem waarschijnlijk wel herkennen van de marktplaats advertentie, heb ik de g60 gekocht.

Hij liep niet, en voor het mooie moeten de dorpels een keer aangepakt worden.

Niet heel erg eigenlijk, maar toch maar even doen.

De auto is van origineel uit zwart van kleur, hij is in 1997 overgespoten in een groene kleur van seat.

Bouwjaar is 1983 , en voorzien van origineel schuifdak.

Verder is de auto voorzien van een zelf gemaakt uitlaatsysteem van rvs. Met supersprint style einddemper.
De voorkant is voorzien van embleemloze cabrio gril en donkere koplampen.
De gril en koplampen wil ik nog vervangen voor origineel setje.

De achterbumper moet ik nog even bestellen, deze is er niet bijgeleverd.

De g60 motor hing eral in en was grotendeels aangesloten, helaas wel. Degene die eraan begonnen is heeft 2 draden verkeerd op de bobine aangesloten waardoor er kortsluiting is ontstaan in de draadboom.
Dit resulteerde in een paar weggesmolten draden.
De de kabelboom van motor naar zekeringenkast was dus beschadigd.
Deze heb ik ontdaan van de ommantelling en isolatie en de beschadigde draden vervangen.
De draadboom van de digifant heb ik ook meteen ontdaan van ommantelling , dus beide bomen kunnen straks weer op eigen zin en inzicht voorzien worden van isolatie.

Met de hulp van een aantal mensen zie ik het weer zitten met de draadboom en gaat deze er van de week weer in.

Intercooler was er ook nog niet dus heb ik deze van een mercedes sprinter gekocht en moet zeggen hij past echt net aan.

Morgen zal ik een spruitstuk bestellen en dan kan ik volgdende week een poging gaan doen om de auto te starten.

g-lader die erbij geleverd werd is helaas stuk , dus deze moet nog een vervanger krijgen.

Oja, de geblindeerde ramen worden natuurlijk ontdaan van hun make up en de bakkebaardjes voor naast het voorraam heb ik ook al gevonden.

Reply With Quote