View Single Post
  #5  
Old 19-02-2008, 13:25
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

Enig idee hoeveel geld het kost om een volledig nieuw wegennetwerk aan te leggen in NL?

Vanaf de begin vorige eeuw is men al bezig met het wegennet in NL, dat gaat heus niet zomaar weggegumd (duh) worden met als alternatief een volledig nieuw wegennet in NL!
Duidelijk punt is wel dat het huidige wegennet NIET VOLDOET, maar dat was al jaren duidelijk. Het enige waar dit onderzoek goed voor is lijkt mij.

Woutertje Bos moet eens flink wat pieken klaarleggen voor een impuls in ons wegennet. Schuif wat geld door naar Eurlings en maak die A4 eens af..
Stik er in met je groene hart en maak de A4 vanaf A'dam eens een doorstroombare snelweg..

belachelijk om van 4-5-2-4-3 rijstroken te gaan, wie verzint zoiets? Lijkt mij duidelijk dat er dan bij 5 naar 2 een enorme ophoping van auto's optreedt.

CTRL-SHIFT Den Haag lijkt mij niet handig. Als je al ziet wat voor 'verstandelijk gehandicapte' discussies hier soms plaatsvinden over de meest simpele onderwerpen lijkt het me niet handig dat iedereen de touwtjes in eigen handen kan nemen.

Mocht dat wel zo zijn, dan koop ik als eerste een asfalteermachine; ga ik bakken vol met geld verdienen!
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote