View Single Post
  #13  
Old 20-02-2008, 08:42
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
Alle spoor in nederland vervangen voor 4 baans snelwegen kun je tenminste in de stad komen.Ik zal nog niet met de trein gaan al betalen ze bij.Ik heb 3 jaar gependeld tussen tilburg en utrecht en ben denk ik 5 keer op tijd aangekomen in utrecht in 3 jaar daarbij komt dat je meestal nog moet staan ook.

Ik ben ook erg tegen openbaar vervoer, heb er echt een schijthekel aan. Als ik vrijdagmiddag klaar ben met werken stap ik in de auto, verwarming aan, radio aan, je hebt privacy, je weekend is al begonnen, met de trein moet je eerst nog de reis naar huis voor lief nemen..

Maar ik heb ook een half Jaar in Budapest gewoond, waar het openbaar vervoer echt subliem geregeld is, trams komen om de 2 minuten langs, metro om de 7 minuten, snachts rijden bussen dus uitgaan is ook gemakkelijk en echt altijd stipt op tijd.. En het kost geen drol, iets van 10 euro voor hele maand. En het rijdt lekker door terwijl de auto's daar in de file staan, als het zoals daar geregeld was hier zou ik nog eens gaan twijfelen, maar niet met ons huidige systeem...
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote