View Single Post
Old 26-02-2008, 18:47
Berrychello Berrychello is offline
Postwhore

De donorGolf laat nog even op zich wachten: het kentekenbewijs klopte niet. De duplicaatcode op het overschrijvingsbewijs kwam niet overeen. Er moet dus eerst een nieuw kentekenbewijs aangevraagd worden... Gaat dus nog even duren.
De bumpers van Chris zijn aantrekkelijk, maar t is wel een eind rijden! Ik denk er nog even over...

Dus vandaag maar een beetje gerommeld aan mijn Golf.
- deurmotortje van de CV in het bestuurdersportier bekeken. Voor de klapsleutelset moet dit motortje vervangen worden door een 2-draads motortje.
- kofferbak opgeruimd, subwoofer opnieuw aangesloten. Maar helaas: de subwoofer stoort nog steeds. Heel irritant! Wel zit ik te denken om de subwoofer uit de kist te halen en een vlakke kist op de bodem te maken. Dat scheelt even wat ruimte Een tijd terug stond er een leuke 'gratis af te halen' advertentie op het VW forum: 2 bakken van ong. 10cm hoog die precies in de kofferbak passen. Maar ik ben bang dat die al zijn weggegooid...
- oranje glaasjes uit de knipperlichten (vóór) gehaald. En uiteraard oranje lampjes erin gezet. Die wil ik nog vervangen door een lampje dat bestaat uit LED's. Lijkt mij netjes staan

Oja, zondag ook nog even wat fotootjes geschoten van mijn Golf:

Reply With Quote