View Single Post
Old 29-02-2008, 13:10
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Lexo

Ik vind het gewoon zonde dat je niet eerst alles netjes maakt en dan pas aan bijvoorbeeld airride begint.

Die gaatjes in de achterklep bijvoorbeeld, die even dichtwerken is zo gedaan, rood stukje lak eroverheen is ook de kosten niet. Beetje half werk in mijn ogen..

Daarbij is de auto idd niet mijn stijl, ik vind dat je enige accesoires bij de lijnen van de auto moet kiezen. Ronde vormen op je auto, ronde bumpers, enz enz.

Maar het gaat erom dat Arie hem zelf mooi vind, ik hoef er niet in te rijden of er dagelijks tegenaan te kijken. Mijn polo was toendertijd een heel stuk soberder en clean gestyld, dat vind ik nu eenmaal mooier, en beter bij de polo passen. Arie is wat meer van het uitbundige lijkt me.

Maar dit topic ging over airride, en dat ziet er leuk uit, maar ik had hem dan ook echt plat op de grond willen kunnen leggen, en zo te zien zijn de wielen hier de beperkende factor.

||Corrado G60||
Reply With Quote