View Single Post
Old 02-03-2008, 09:21
Dasher's Avatar
Dasher Dasher is offline
Volksforum Aandeelhouder

Gisteren nog een kl**tviool aan de telefoon. Had set velgen van mij gekocht maand of twee geleden. Niks mis met die velgen maar gisteren ineens klachten, velgen waren krom volgens hem en ik MOEST ze terugnemen................met banden die hijzelf geregeld had en die ik erom heb gezet. Geen probleem niet iedereen heeft gelijk geld voor nw banden maar iets terugkopen zonder het te bekijken .

Had erbij gezegd tijdens het omzetten van de banden, 8,5 voor en 9,5inch achter met 195-45-15 voor en 205-45-15 achter. Dat hij geen stoeprand mee moest pakken zoals hij met zijn andere velgen wel eens deed of keihard de stoep oprijden.............

Klojo is hier net geweest en yup velgen zijn krom.................aan alle vier de velgen is de rand beschadigd en zijn de banden voorzien van happen uit de rand..................en jawel dat is mijn schuld omdat de velgen twee maand geleden krom waren. Hij vond het vreemd dat ik een beetje verbaasd uitkeek....................hij stelde voor om te ruilen met set 17inch BMW x3 velgen met nw banden en adapters.................volgens hem hebben wielen dezelfde waarde in €

Ben ik dan zo slim of is hij nu zo