weet niet wat het is ,maar lijkt mischien wel iets van de choke ,
gewoon af en toe, dan blijft hij een toerental vasthouden, waarmee, ik op dat moment mee schakel ?? iets in die richting is het . vrij irritant bij het stoplicht ,staat ie te loeien met 3000 toeren , en bochten draaien etc , laat ik em rustig op komen ,met de rem erop , maar daar gaat je koppelingsplaat aardig van meuren , .
tis niet altijd zelfde toerental ,varieert tussen 2 en 3 duizend . ( de toeren waarmee ik NIET altijd schakel . ) .
heb al naar de carb gekeken ,of de gaskabel wel helemaal terug gaat, maar daar ligt het niet aan, choke stand ofzo , of iets met de koppeling ????
heb niet echt het gevoel ,dat hij slipt ,dat ie langzaam vermogen over brengt zeg maar .
+ dat het momenten zijn ,ene keer wel ,andere x niet , als ik em bijv met zon moment uitzet , dan blijft hij heel langzaam ,als een diesel boot , te blaffen , aan / uit , terwijl ik me sleutel er al uit heb, , dan laat ik me koppeling schieten , dan slaat ie wel af . rijdt verders prima ,alleen af en toe zon dip , rijd niet erg zelfverzekerd