06-03-2008, 18:53
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Mr. Lee
Als ik de Pirelli weer op tijd in elkaar heb kom ik ook een daggie  Weet alleen nog niet welke dag, maar waarschijnlijk zaterdag of zondag.
|
Ga niet pas op de zondag, want dan kun je beter thuis blijven, waarom? Daarom:
Quote:
Originally Posted by Type 17
Op de zondag nl. rijden de meeste mensen die op vrijdag en zaterdag zijn gekomen weer vroeg, zo rond het middaguur, huiswaarts, dan loont het zich dus niet meer om helemaal erheen te rijden.
|
Quote:
Originally Posted by Mr. Lee
Welke dag gaan de meesten van hier en moeten we nu wel of niet zo'n stikker hebben 
|
Ik ga zoals het er nu naar uitziet op de vrijdag, maar uiterlijk dus op de zaterdag. Die sticker, tja, op dit moment is dat voor Wolfsburg nog niet nodig zo een groene, gele of rode sticker, als dat daar überhaupt voor dit jaar gepland is, maar ik kan wel eens navraag doen of het in Wolfsburg binnen nu en augustus gepland staat dat men zich een van zulke 3 stickers rechtsonder de voorruit moet plakken. (Voor de Autobahn is een sticker trouwens niet nodig btw)
Edit: Sjoes 85 heeft even verder hier naar boven een lijst geplaatst met steden waar zulke stickers al verplicht zijn, en met steden waar men nog van plan is ze in te voeren, Wolfsburg staat niet erbij!
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|