09-03-2008, 22:05
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by René
vergelijken met andere landen gaat niet echt op hè....
en het salaris van een politieagent is gewoon waardeloos...op dit moment verdien ik hetzelfde met m`n 5ploegendienst als een agent van in de 40...die dus hoogstwaarschijnlijk een gezin te onderhouden heeft...
Ik vind zelf ook dat ze meer mogen gaan verdienen. Waardering voor hun beroep is er al haast niet, en ze lopen meer risico dan 1 of andere kantoorpik...
ik vind het terecht...het is jammer dat de burger er onder moet lijden, maar dat is altijd zo met de stakingen....
Snap trouwens niet wat iedereen tegen de politie heeft..als je normaal doet, doen zij ook heus wel normaal hoor. Laatst werd ik aangehouden toen ik naar m`n werk ging....ff blazen...no problem...papieren etc aanwezig....maar ik had m`n mistlampjes aan..heel relaxed toegegeven dat ik wist dat het niet mocht en kwam er met een waarschuwing vanaf... kijk...als je lekker negatief en gaat lopen ******en op de politie, dan kan je verwachten dat ze jou ook gaan fucken door je om een klein ding te gaan bekeuren...
|
Kom nou, heilig boontje.
De gemiddelde dag van een agent ziet er lang niet zo spannend uit als Miami Vice en CSI je willen doen geloven. Het gaat 99% meer om een saaie kantoorbaan (zonder typ-diploma overigens) en een beetje mensen lastig vallen die iets kleins fout doen in plaats van de echte criminaliteit tegen te gaan. Zo zwaar hebben ze het echt niet.
Maar staken moeten ze kunnen vind ik. Nou doen ze het alleen niet precies op de manier die je van de politie verwacht, maar ok, echt geliefd zijn ze toch al niet, dus het zal hun worst wezen wat de mensen er van denken. 
|