View Single Post
Old 12-03-2008, 00:02
bjornt3 bjornt3 is offline
Forum Newbee

zo het is alweer enkele weken geleden dat ik mijn laatste post heb geplaatst, inmiddels is er wel weer het een en ander gebeurt, zo zijn bijna alle onderdelen die ik nodig heb binnen gekomen er stonden 10 dozen op de stoep met interieurdelen en rubbers op me te wachten toen ik thuiskwam

de bodumplaat is gelast en ik heb een hoeksteun gemaakt voor de achterbank, deze was redelijk rot dus heb ik geprobeert na te maken en dat is wel redelijk gelukt.

de carros kan er het weekend dus weer op terug

verder heb ik alle kappen van de motor gespoten, de startmotor gereviseerd, en de motor een beurtje gegeven, de versnellingsbak schoongemaakt dit was nog wel redelijk veel werk, er zit namelijk een ontluchtingsgat op de bak en daaruit is 40 jaar lang olie gelekt dus dat zat nu dik op de bak aangekoekt.

weet iemand of hier een dop op hoort te zitten om het af te doppen?

ook heb ik de voorstoelen opnieuw bekleed, voeringen waren gelukkig nog goed. ziet er weer netjes uit

ik ben nog wel voor de motor op zoek naar de rechter elleboog die de koudelucht van de ventilator naar de waarmtewisselaar gelijdt. heeft iemand er eentje over?

Reply With Quote