Quote:
Originally Posted by Tjaap
een Mk3 met een DX?
|
Tja, sorry deze data kwam via het kenteken uit hbase.nl.
Het is natuurlijk een 2.0 2E GTI uit 93. Maar het probleem is nog steeds niet helemaal opgelost. We zijn nu zover dat er goed mee te rijden is met uitzondering van:
1 Licht inhouden vooral bij weinig gas geven / laag toerental.
2 Na enkele minuten draaien is hij niet of heel moeilijk aan de praat te krijgen.
Door een toeval hebben we ontdekt dat hij na het schoonmaken van de bougies probleemloos te starten was. Het lijkt er dus op dat de bougies heel snel vervuilen al is dat visueel niet echt waarneembaar. Deze truc kunnen we oneindig herhalen maar lost niets op. De uitlaatrook lijkt verder ook normaal
Al vervangen:
Alle betrokken relais zoals pomp en digifant
Bobine
Verdeelkap
Kabels
LMM
Temp sensor (dubbel type)
Gasklep potmeter
Startblokje achter contactslot
Vacuumslangen
Verder alle stekkerverbindingen los gehad en voor zover nodig gereinigd.
Na uitlezen met vagcom geen foutcodes of andere afwijkingen. Het enige wat we nog niet hebben gedaan is de lambda maar die veroorzaakt toch geen gestotter tijdens het rijden?
Weten het ff niet meer

, iemand een idee?