Hallo,
heb de wagen al 2.5 jaar, maar eigenlijk naar mijn mening sinds vandaag echt(!) waardig om zijn eigen topic te geven!
Zo kocht ik hem:
In het begin wist ik totaal niet wat ik kocht, kocht hem puur omdat mij verteld werd dat ie goedkoop was in de verzekering etc.
Wat ik wel wist is dat ie stukken vlotter was dan het 1600 carb motortje dat ik gewend was.
Al snel ben ik aan het poetsen geslagen! En maakte er binnen 2 dagen dit van:
Heb destijds ook een hert geraakt met 120! Kostte me exact 100 euro aan schade en naderhand 2 nieuwe banden aangezien ik die vierkant had gemaakt door de rempartij!
Sindsdien constant bezig geweest de wagen zo ver mogelijk richting origineel te krijgen. Dus zoals volkswagen de wagen destijds bedacht had. Een flinke zoektocht naar het interieur heeft er toe geleid dat ik een auto erbij gekocht heb voor het interieur, plaatwerk en het motorblok.
Foto's daarvan post ik nog even, gebruik de auto ook, dus is momenteel nog niet fotowaardig!
Vandaag de hele dag bij Wytze (Jettaracing) geweest om een aantal puntjes op de i te zetten waar ik zelf gewoon handigheid in tekort kom. Foto's van het resultaat zullen denk ik voor zich spreken.
Eerdaags de zomervelgen eronder, ook deze foto's zullen volgen!