View Single Post
Old 24-03-2008, 21:12
Jetta_1's Avatar
Jetta_1 Jetta_1 is offline
VW Enthousiast

Zo hier eindelijk eens een update want dat is al een hele tijd geleden

Ik heb in maart 2007 een set bmw wielen gemonteerd om eens te kijken hoe dat stond.

maar ik vond het niet echt mooi

Ook is er toen een ventofront in gekomen.

schermen in de hoofdsteunen.

De volgende ingrijpende verandering was deze mooie zelfbouw tankdop

Toen heb ik er een tijd niks aan gedaan want ik wilde even sparen, in die tijd heb ik wel een set cleane bumpers gekocht, een set BBS RY wielen met 165-40-16 en een zwart stoffen Golf4 interieur. Ik heb ergens in oktober de bumpers en het front in kleur laten spuiten. De harten van de wielen zwart samen met een set polo 6n spiegels en de binnenspiegel. De randen van de wielen even netjes laten polijsten natuurlijk.

De volgende stap was toch een nog mooier interieur en dat werd een creme kleurige set uit een Golf4

De koplampen waren toch ook niet wat ik had gehoopt dus ook daar maar weer andere voor gescoord, gewoon origineel maar dan van binnen zwart gespoten en de knippers erin.

Om het interieur af te maken ook nog een setje onderkappen gekocht in de goeie kleur. Ook is daar een mattenset in het creme bij gekomen maar daar heb ik ff geen foto van.

Ook de wielen waren het voor mij net niet en dus op zoek naar een andere set in ieder geval voor de winter. Dat werden de TT's met 185-35-17.

ook zit er nog een setje xenon in van 3200k dus lekker geel (is op de foto bijna niet te zien)

Zo dat was weer een update en ik zal het nu iets beter bij houden want ik ben nog met een achterklep bezig en met 2 andere sets wielen. Het hemeltje gaat ook nog veranderen incl. alle stylen