Thread
:
Maken jullie ook wel eens iets geks mee met je auto?
View Single Post
#
34
01-04-2008, 19:40
mk2 stoo
Volksforum Aandeelhouder
- Vorsprung Durch Lunatic
Nooit echt vreemd dingen gehad met de auto's door de jaren maar wel een hoop dingen meegemaakt wat voor altijd bij me zal blijven
Onder politie begeleiding uit Duitsland gekickt om vervolgens bij de eerste tankstation in Belgie een paar uur te wachten en dan omdraaien en weer door Duitsland schuuren richting Praag
Op een of andere weggetje in oostenrijk, twee baans geen markering, toen we met een fiat punto turbo aan het racen waren (ik reed trouwens in de impreza van een maat van me) allebij tegelijk een vrachtwagen inhalen, ik dus met twee wielen op de verkeerd weghelft, twee politie auto's tegemoet zien komen. Gelukkig hadden ze waarschijnlijk zoiets van "die halen we toch niet meer in" dus ze zijn gewoon doorgereden. Dit trouwens twee dagen na de akkefietje in Duitsland
Een idioot in een porsche 968 die ff stoer wou doen voor zijn blonde passagier
zijn autotje de vangrail in zien sturen op de Nurburgring omdat ie dacht dat ie sneller was als de 650pk sterk R34 GTR waar ik in zat bestuurd door een maat van mij wie Time Attack en Endurance rijdt
Een maat van me wie net een E34 525i had gekocht leren donuts draaien en dan kijken hoe hij zijn nieuwe BMW frontal over een brand kraan reed omdat ie niet op tijd de auto weer recht kon krijgen
Mijn oprit missen en vervolgens de Audi in de wieland parkeren (staan wel foto's ergens hier op 't forum)
Racen tegen een Maserati 3200 Gt omdat ik dacht dat het een Calibra was
(het was donker). Die zat op mijn bumper te drukken dus ik keek in mijn binnen spiegel en dacht hmmm een Calibra die wil spelen dus ik stampte het gas in en bleef kijken in mijn spiegel maar dat ding bleef op mijn bumper plakken. Toen ik bij de eerstvolgende stoplicht het zat was (was inmiddels al een paar kilometer verder als ik moest zijn) en draaide om zag ik dat het helemaal geen Calibra was. Ik reed toen in mijn RS turbo (194,7pk getuned door Wouter Bollen)
En zo zijn er nog veel meer van dit soort capriolen, maar ik denk dat dit genoeg is voor nu
verste reis, waren sinds 1978 onderweg
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
mk2 stoo
View Public Profile
Send a private message to mk2 stoo
Find all posts by mk2 stoo
Add mk2 stoo to Your Buddy List