Thread: Jetta MK1 GL
View Single Post
Old 07-04-2008, 18:08
classic-edition's Avatar
classic-edition classic-edition is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by bluebastard

@ MarcoPolo:

De auto hoeft voor mij bij wijze van spreken geen bekers te winnen ofzo.
Zolang ie verder gewoon betrouwbaar is en er redelijk netjes uitziet ben ik tevreden. Het is een 2e auto en kost me verder alleen 8 euro verzekering per maand zolang ie nu stilstaat.
Ik wil het toch een beetje stapsgewijs gaan doen maar nu is het voor mij gewoon belangrijk dat ie gelast wordt zodat ik verder kan werken aan de carrosserie en dat ie door de apk komt.

Het mag allemaal best wel wat kosten maar ik snap wel wat je bedoeld,
Als je +/- 5000 totaal eraan uitgeeft en vervolgens wil niemand 'm kopen ben je er snel klaar mee.

Ik ben zelf ook zo begonnen ,alleen met een iets hogere aanschaf en verder alles beetje bij beetje gedaan en idd op rond de €5000,00 uitgekomen.
Dit gaat echter zo snel met al die relatief lage bedragen dat je er achteraf toch van schrikt als je ze bij elkaar optelt.

Ik vind het verder niet belangrijk of je er bekers mee kan winnen want een project bouw je vooral voor je zelf en het is mooi meegenomen als anderen hem daarna ook kunnen waarderen.

Voor de mijne geld dat ik er mijn plezier aan heb gehad na 4 jaar en dat ie voor de vraagprijs weg mag maar niet weg moet.

Ik heb alleen al vaak om me heen gezien dat vaak het bouwen het leukste is.
Alles verzamelen wat moeilijk te verkrijgen is.
Vervolgens opbouwen en 1 seizoen mee rijden en dan is de pret voor de meeste voorbij en gaan ze in de bingo en moeten ze vaak veel laten vallen.

Maar als je vast beraden bent om door te zetten wens ik je veel succes.

Ik blijf hem volgen.

Groet,

Marco

Web: www.djmarcomartinez.com
Reply With Quote