29-06-2004, 23:31
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
Wat voor motor heb je nou? en wat wil je?
Ik kan je niet helemaal volgen je wilt er een tdi in hebben en je hebt laatst je pompverstuivers vervangen.Een pompverstuiver tdi is van de laatste tijd zo`n beetje gebruikt vanaf 1999.Daarvoor had je de electrisch geregelde inspuitpompen en daarvoor was het mechanisch ingespoten zoals wat oorspronkelijk in jouw Golf hoort.
De 2.0 tdi uit de Golf 5 is een can-bus geregelde diesel motor.Jwe moet dan dus van hele knappe huize komen wil jij dat in je Golf 2 krijgen.
|
nee nee nee :biggrin:
de auto kwam afgelopen 18 juni niet door de keuring daarom moest ik kiezen of de auto weg of voor een klein bedragje nieuwe mechanische verstuivers erin.
Nou was dat geen klein bedrag voor een studentje maar voor dat geld kon ik ook geen andere golf 2 kopen in die staat.....
Heb ik er maar nieuwe mechanische verstuivers in laten zetten, op dit moment zit er dus een 1.6 Diesel in (1986).
Graag wil ik er een Golf 4!! 1.9 blok misschien uitgeboord naar 2.0 liter erin hebben. in principe is een 1.9 blok voldoende een andere chip erin moet ruimschoots voldoende zijn :p
Sorry voor het misverstand ben nog niet zo heel erg into de diesel techniek 
|