na heel lang niks van me te laten horen dan nu eindelijk een update over mijn golf.
mijn computer is een hele tijd geleden gecrasht waar dus ook alle foto's op stonden van de motorombouw en dus ook de afbouw ervan!!
inmiddels zijn we zowat 2 jaar en 33.000 km verder en de gti rijdt fantastisch!!
heb wel een aantal probleempjes gehad in de tussentijd maar dat schept een band zullen we maar zeggen
ik heb ook optisch nog wat dingetjes verandert aan mijn auto, namelijk ik heb alle heldere verlichtingsmeuk(kwaliteit kan je het niet noemen) eruitgegooid en heb de auto zo origineel mogelijk gemaakt. ik heb een setje gti bumpers+16v onderlip gekocht en een gti grilletje. ook zit er nu compleet gti interieurtje in.
ik heb op een supersport schroefsetje gekocht zodat ie eindelijk eens stuk naar beneden kon!
genoeg gelult een paar recente foto's

nog voor de schroefset maar met me wintervelgen eronder!! een setje caddystaal wat ik wit heb laten poedercoaten

met schroefset en wintervelgen en nog originele grilletje

met gti grilletje
het setje gotti's wat ik in de zomer onder de golf had was hard aan een opknapbeurt toe! op diverse velgen zaten licht stoeprandschade en de blanke lak was gebarsten. dus ik heb de velgen via bkcustoms laten polijsten en het resultaat mag er wezen!

vers terug van de polijster!!
heb terwijl de velgen bij de polijster lagen vier nankang rubbers besteld in de maat 185/45 15 zodat de velgen mooi uitkomen en ook in me schermen passen!!

vind het resultaat echt supergaaf geworden!!

en natuurlijk gelijk ff gepast. helemaal goed gewoon!!
heb nog meer en betere foto's maar die moet ik nog ff op de computer zetten dus die volgen binnenkort!