01-07-2004, 18:27
|
Forum Regular
|
|
|
|
aanschaf jetta
Hallo!
heb me gisteren een vw jetta 1.3 automatic van februari 1980 aangeschaft. Biijna wegenbelasting vrij dus. Hij oogt goed. Heeft zels bij de APK keuring een steekproef van de rdw doorstaan. Bodem is hard en verder de bekende plekken: een bij het raamrubber en 2 op weerzijden van voorspatborden. Het gaat mijn daily car worden en daar ik student ben, ben ik niet van plan meer dan het hoog nodige aan plaatwerk te doen. Maar wel een motorische verandering; diesel of gas. Rijdt nu een caddy I 1.6 diesel en heb daar wel goede ervaringen mee. Het inbouwen van een diesel lijkt mij wel een optie maar ook gas overweeg ik gezien de stijgende dieselprijzen. Kan iemand mij daar wat meer over vertellen. Ik geloof dat je een specifiek voor het model bestaande vergasser(?) of verdamper(?) moet hebben en de rest niet echt model specifiek is. Wie weet waar je zo een verdamper/vergasser krijgen kan en wat dat kosten gaat. En hoe de inbouw in zijn werk gaat?
Daarnaast vroeg ik me af of er iemand een stalling weet waar ik mijn auto geschorst kan stallen tot het wegenbelasting vrije feest begint. Liefst omgeving utrecht
Het zijn een hoop vragen maar ik hoop dat er iemand een antwoord heeft. In ieder geval alvast bedankt.
Groeten,
Ruben
-
|