
14-05-2008, 15:46
|
Forum regular
|
|
Join Date: Apr 2007
Posts: 63
|
|
Quote:
Originally Posted by sjampoo
Hey hallo Robertorodrigue dinges:
1) Een topic titel kiezen die de lading dekt is niet alleen nu, maar ook als referentie wel zo prettig
2) Onlangs gewijzigde zaken (al is het maar een ingebouwde radio, een ander stuurtje of wat dan ook) zullen zeer waarschijnlijk hebben gezorgd voor het niet meer functioneren van het een of ander. Deed het probleem zich reeds voor bij aankoop, of is het plots ontstaan? Hoe kom je tot de conclusie dat er ergens in het kabelwerk kortsluiting ontstaat? Heb je hulp van iemand gehad, of verzin je zelf dat de hele elektriciteit uit de wagen moet? (Ik neem aan dat je de complete kabelboom bedoelt, en niet de accu  )
3) Hoe ben je achter de functies van de gesmolten zekering gekomen? Heb je een boekje d'r bij ofzo? Of viel het je toevallig op dat de achteruirijlamp het niet (meer) doet. Aan de versnellingsbak zit een schakelaar: als daar 't draadje los hangt, en de koets raakt, vliegt de zekering d'r ook uit.
Ochja: de tip van --daniel-- doelt op de bedrading naar de achterklep (kofferklep) maar waarschijnlijk heb jij daar niets aan omdat je enkel de ruitenwisser, kentekenplaatverlichting en achterruitverwarming in de achterklep hebt zitten. Achteruitrijlamp zit niet via de klep aangesloten.
|
een maat van mij is alles komen opmeten gisteren. de wagen moet nog geschouwd worden voor verkoop, dus dit was al van voor ik hem in bezit had.we hebben de claxon , en het achteruitrijlicht rechtstreeks op de accu aangesloten, en deze werken perfect, dus daaruit leid ik af dat het uit de bedrading komt. een nieuw stuur of radio heb ik niet (nog steeds origineel)
kan iemand me dan soms zeggen waar ik het best ga voor de bekabeling laten na te kijken? want ik belde naar volkswagen , en die zeiden me dat de wagen tot 2 dagen kon binnenstaan hiervoor :s
Alvast bedankt voor de uitleg sjampoo!!
|