View Single Post
  #4  
Old 14-05-2008, 20:11
Jan Jaap Jan Jaap is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 61
Default

ja, verder de gebruikelijke dingen bij auto's van die leeftijd:
- slangetjes en rubbers die poreus zijn
- idem voor banden, zeker de duitse winterreifen die wel verplicht zijn maar nog gewoon vanaf origineel ongebruikt erbij geleverd worden zijn natuurlijk levenslink.
- uitgedroogde remschijven
- dashboard wil nog wel eens gescheurd zijn vanwege de zon
- chassis echt goed checken op roest en rottigheid. Voorbeelden genoeg van wagens die er mooi uitzien, maar die dan niet door de RDW keuring komen omdat ze toch te rot blijken. Altijd ff eronder gaan liggen

Maar goed, dit is allemaal niet specifiek voor de 32B. Die punten heb je denk ik wel zo. En het ligt er ook aan, de mijne is een benzine uitvoering met toendertijd nog geen 40.000 KM op de teller. Dus weinig gebruikt en beetje verdroogd. Waar jij naar kijkt klinkt meer als een werkpaard wat nog volop in bedrijf is, dus dan is de kans daarop kleiner.

Hoe dan ook, een verstandige keuze

Succes!!!
__________________
Golf II 1984 Sold
Golf II 1988 Sold
Golf II 1986 Scrapped
Passat 32B 1981 Sold
LT 35 2.0 Benzine Camper
Reply With Quote