ja, verder de gebruikelijke dingen bij auto's van die leeftijd:
- slangetjes en rubbers die poreus zijn
- idem voor banden, zeker de duitse winterreifen die wel verplicht zijn maar nog gewoon vanaf origineel ongebruikt erbij geleverd worden zijn natuurlijk levenslink.
- uitgedroogde remschijven
- dashboard wil nog wel eens gescheurd zijn vanwege de zon
- chassis echt goed checken op roest en rottigheid. Voorbeelden genoeg van wagens die er mooi uitzien, maar die dan niet door de RDW keuring komen omdat ze toch te rot blijken. Altijd ff eronder gaan liggen
Maar goed, dit is allemaal niet specifiek voor de 32B. Die punten heb je denk ik wel zo. En het ligt er ook aan, de mijne is een benzine uitvoering met toendertijd nog geen 40.000 KM op de teller. Dus weinig gebruikt en beetje verdroogd. Waar jij naar kijkt klinkt meer als een werkpaard wat nog volop in bedrijf is, dus dan is de kans daarop kleiner.
Hoe dan ook, een verstandige keuze
Succes!!!