Quote:
Originally Posted by Cabrio-Addict
 , heb me altijd laten vertellen dat een 2H een slechte basis om serieus te tunen, heb je wat meer info wat er allemaal aan deze motor is verbouwd? kun je hier nog "normaal" mee rijden of is dit een hoogtoerige neuroot geworden....
|
U vraagt wij draaien:
1800 cc 8V weber sportmotor voor straat of competitiegebruik.
Basis van de motor is een 2H onderblok, compleet gereviseerd en alle bewegende delen uitgewogen en gebalanceerd.
Onderblok is gestraald en champagne/ goedkleurig gespoten, alle aanbouwdelen zijn gestraald en zwart gespoten.
Vliegwiel is afgedraaid en samen met drukgroep gebalanceerd, koppelingsplaat zijn ook nieuw.
De mechanische cilinderkop is max. bewerkt en gereviseerd, kleppen zijn bewerkt, klepgeleiders konisch afgedraaid enz.
Verbrandingskamers bewerkt en glad gemaakt, compressie verhoogd.
Klepzittingen zijn onder een andere hoek geslepen voor meer flow.
Dr. Schrick 288 graden nokkenas en sport klepveren van Dr. Schrick.
Verstelbaar nokkenastandwiel.
Ontsteking met vaccuum- en centrifugaalvervroeging.
40 mm webers incl. kelken en K&N luchtfilters.
RVS spagetti spruitstuk.
Oliekoeler met thermostaat.
Platinum bougies enz enz