06-07-2004, 11:13
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Cabby 82 TDi
Weer iets geleerd. Dat wist ik echt niet... nog 3 jaar wachten voor de mijne.
Je hoeft in theorie niet meer over te zetten voor een GTD. De aansluitingen op de kast zijn gelijk. Alleen een gloeirelais erbij en je bent klaar.
Je hebt natuurlijk dan geen gloeilampje, maar je hoort het relais duidelijk af slaan.
Ik heb bij mij de kast vervangen omdat het een nieuwere was, maar de kode is gelijk.... een G als ik me niet vergis. Zou ik nog eens na moeten kijken.
Je moet natuurlijk wel de kabelboom naar voren toe vervangen....
Sorry voor de late reactie.
|
Geeft nix!
Ik heb mijn zekeringkast van mijn jetta eens bekeken en er zijn nog maar twee lege plekken over waar een relais in past. Een waar in principe de vorm overeen komt met die van een gloeirelais dat ik nog had liggen maar de nummers erbij zijn anders. De nummers die op de kast staan lopen van 11 t/m 15 bij die plek geloof ik. Terwijl volgens mijn vraagbaak de nummers anders zijn. Daarbij heeft mijn zekeringkast maar 15 zekeringen terwijl die van mijn caddy 1 1.6 diesel er 22 heeft. Stomme is dat ik geen instructieboekje bij die jetta heb zodat ik niet weet welke zekering wat is. Misschien dat er mensen zijn op dit forum die dat weten.
Daarbij vroeg ik me af of ik mijn tank zou moeten vervangen. Ik heb immers retourleidingen. Ik weet trouwens niet of er bij de JB motor er een opvoerpomp in de tank zit anders gaf dit problemen met diesel ofzoiets?
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Ruben
|