05-06-2008, 23:16
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
ik snap niet dat er nog geen benzine extremisten zijn gaan "stennis schoppen"
dit is toch niet normaal meer (1.65)? dan kan de regering toch wel wat accijns eraf halen? want daar betaal je geloof ik al 50cent aan per liter. ik weet niet of dat precies klopt maar er stond laatst iets over in de krant.
als je met alle VW's gaat staken komen alleen maar alle VW's in een slecht daglicht te staan omdat jullie er dan allemaal voor zorgen dat de mensen niet door kunnen, dan kun je beter heel nederland oproepen door op andere fora ook een oproep te doen.
maar ze moeten dan uiteraard gewoon toegeven en dalen want dit kan toch niet?
ik ben zelf ene hardwerkende student. ik kan gewoon niet zonder auto omdat ik anders school en werk onmogelijk kan combineren. ik snap wel dat de regering minder auto's op de weg wil omdat dat dan beter is voor het milieu en dat ze het daarom maar heel duur maken maar nu is dus de hardwerkende student met goede bedoelingen om braaf te studeren ook de dope. den haag zou het auto rijden duurder maken en het OV beter maken maar zijn er bij jullie in de buurt de afgelopen 5 jaar meer bussen gaan rijden? bij mij niet hoor , nog steeds 1 per uur. daar heb je toch niks aan?
en eeh OV of stufie krijg ik niet want ik ben 21 en zit op het volwassenonderwijs (havo)
lang verhaal he?
doei