View Single Post
Old 07-07-2004, 21:50
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Quote:
Originally Posted by MauSeR35
he dat lampje ging bij mijn vorige week ook branden! zaterdag om precies te zijn, hij bleef volhouden dat ik een ruitenwissermechnisme van een oude Ibiza moest hebben om een enkelle wissen te maken, da hoeft toch niet per se?!
en zijn versnellingsbakken waren ineens veeeeel duurder geworden, t was weer slecht weer misschien dat t daar aan lag, maar hij moest er nou ineens 30 euri meer voor hebben dan toen jij het vroeg thieu! best wel een flink verschil vind ik...

ook bij franken? ik heb met franken zelf en zijn hoofdmonteur staan praten, en ze zeiden allebei dat er verschil in de dempers zat (vandaar de twijfel). en ruitewissermech van een golf voldoet ook gewoon volgens mij (maar wil je een enkele wisser dan? zolang je hem maar nie in het midden zet :biggrin: ).
heb je wel naar een 4-bak gevraagd? 5-bakken voor een 1300 zijn nogal zeldzaam eej!
en ff vlug tussendoor: weet iemand mij iets te vertellen over de legaliteit van middendempervervangers? hij komt er zoiezo, maar is het legaal of ga ik de wet weer eens overtreden?

'85 Transporter

'85 Golf
Reply With Quote