Na wijziging van plannen voor mijn scirocco te koop aangeboden:
BBS leren voorstoelen + leren mk3 achterbank + leder mk4 handrem
Voorstoelen
Origineel BBS
Zwart leder met BBS logo in de rugleuning gestanst.
Superexclusief! Ik heb hier nog nooit een tweede van gezien. Komt uit een showroom BMW Rieger GTO.
Volledig electrisch!
-zitvlak: voor-achter, hoogteverstelling, lengteverstelling, hoekverstelling, verwarming (binnen 20 sec warm)
-rugleuning: hoekverstelling, nierverstelling, lendeverstelling, schouderhoekverstelling (bovenste helft van de rugleuning kun je kantelen), kopsteun electrisch.
Ik heb hier frames bij welke passen in polo 6n(2), golf mk3, seat ibiza, etc. Frames kunnen eenvoudig pas worden gemaakt voor andere modellen. Moeten voor het mooie even matzwart gespoten worden, maar als je ze wil aanpassen kun je dat beter zelf even doen.
Er is een eenvoudige gezekerde kabelboom bij die iedereen kan aansluiten. Massa en 12v, that's all!
Dit zit zo mooi, dat moet je eerst proberen.
Achterbank
Identiek zwart leder als de voorstoelen
Komt uit een golf mk3, maar is vrijwel overal pas in te maken.
Leder kopsteunen
Deelbaar
Geen deurpanelen. Wel heb ik er nog een leder handrem bij uit een golf mk4. Deze is ook pas gemaakt voor polo 6n. Krijg je er gratis bij.
Vraagprijs: 1200 euro (geen gezeur wat mijn laagste prijs is. Bij interesse kom je kijken en kun je een REDELIJK BOD DOEN). Met 800 blijf je gewoon lekker thuis en koop je maar een bos bloemen voor je vriendin.
Spullen liggen in Drachten (Friesland)
Inruil in principe niet mogelijk, of je doet me een voorstel dat ik niet kan weigeren...
Nieuwe foto's volgen binnenkort.