View Single Post
  #4  
Old 15-06-2008, 11:34
raf_construct's Avatar
raf_construct raf_construct is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 133
Default

Dat zou mooi zijn. Ik had hem als IDI setup draaiende met een aangepaste LT (12mm) pomp en een GT1749 turbo.
Ik wil hem nu (voorlopig eventueel) een pak lichter afstellen, eventueel met een 10mm pomp, mildere nokkenschijf en standaard AAZ verstuivers om de thermische belasting naar omlaag te krijgen.

De kop is er voorlopig nog niet af maar ik vermoed dat enkel de pakking erdoor is. Hij draait prima maar ik krijg druk op het koelwater en de temperatuur gaat de hoogte in. Ik rij er overigens niet meer mee, beter effe aan de kant zetten en eens openhalen. De haast is niet te groot, ik heb inmiddels een andere daily geregeld om de motor niet gauwgauw weer in elkaar te moeten flansen.
__________________
'88 Caddy 1.9TD
Reply With Quote