
19-06-2008, 07:22
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,119
|
|
Het dak bestaat idd uit meerdere delen. Een binnenhemel, isolatie mat en een buitenkap. In de meeste gevallen blijft de binnenhemel en de isolatiemat zitten en wordt alleen de buitenkap vervangen. Stof is zeker de beste optie, dit blijft gewoon langer mooi en goed. Ik hoor veel positieve verhalen over johan www.cabriodak.be, deze komt gewoon op afspraak bij je thuis een kappie zetten.
Voor aankooptips, let even op de onderkanten van de deuren, daar zitten afwateringsgaatjes in. Als deze verstopt zitten kunnen de deuren roesten aan de onderkant. Je moet verder net als bij elke auto even de carroserie naden vergelijken of ze overal zo'n beetje even breed zijn. Kijk even onder de motorkap en in de kofferbak of er bijzondere lasnaden zitten o.i.d. De onderste hoeken en de gehele onderkant waar de voorruit zit kan ook gevoelig zijn voor roest als de ruit al een keer vervangen is.
Veel plezier op golfcabrio.com, zie je daar wel 
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor
Daily: Passat variant GTE - JD Engineered
|