View Single Post
  #5  
Old 21-06-2008, 17:41
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 306
Default

Wat jeroentjuh ook al zei, beter eerst even goed blok reinigen. Kun je vlot zien waar 't weg komt.

Nadeeltje kan wel zijn dat het moeilijk is om een cleaner te vinden waar je het blok schoon kunt spuiten, de meeste stoomclean cabines staan het niet meer toe helaas.

Mocht je toch een stoomcleaner in de buurt weten waar je terecht kunt spuit dan je blok schoon terwijl de motor stationair draait. Soms gaat het ook wel goed als je hem uit zet maar 10 tegen 1 dat je hem anders nadien door het vocht niet meer aan de praat krijgt en draait de motor dan verdampt het meeste direkt al en heb je minder vlot problemen. Niet te dicht op je dynamo en stroomverdeler spuiten uiteraard maar dat wist je denk ik zelf ook al wel

Succes
__________________
Blau macht glücklich!!


'89 Golf 1.6D <-- stripped
'91 Golf 1.6 CL <-- stripped
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
Reply With Quote