View Single Post
Old 24-06-2008, 19:53
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur

Zo... Heb de afgelopen tijd niet stilgezeten, maar weinig gepost.. Als het zo doorgaat kan dit topic toch nog naar projecten, ben er toch meer mee bezig dan verwacht
Om mezelf een relaxtere reistijd te geven heb ik een DVD/MP3 radio ingebouwd, uiteraard in het dashboardkastje omdat ik geen zin heb om tegen zo'n modern ding aan te kijken Gelukkig zit er een afstandsbediening bij zodat ik niet steds hoef te bukken om van zender/nummer te wisselen. Nu alleen nog het TFT scherm in de asbak inbouwen, dan kan ik makkelijker zoeken op de muziekDVD's.

Ook de auto maar eens laten keuren, dit verliep zonder problemen... Alleen wist ik dat het wiellager totaal verrot was toen ik de auto naar de keuring bracht, had alleen geen tijd gehad om het te fixen. Maar...... de auto werdt zonder opmerkingen goedgekeurd terwijl het lager er 3 dagen later (nee niet meer mee gereden, zo slecht was het lager) in 3 delen uit kwam.... Liever de dealer.....

Gisteren de auto na Budel weer 4 cm verhoogt, dit is toch iets fijner als je je zoontje iedere dag over kinderkopjes naar school moet brengen
Terwijl ik bezig was vond ik nog iets in de hoek van de garage...

Ej! een set Porsche cup1 replica's!... ze hebben nog wel wat TLC nodig (en banden ). Zit te denken om ze elfenbeinweiss te spuiten (ongeveer zoals de steelies), maar eerst eens gaan meten voor adapters en zo, want nu kom ik nog wat cm's te kort aan de binnen én buitenkant...

Al met al een leuk gezicht en een betere rijhoogte als daily... Al mag het volgens de stikker aan de binnenkant van de kofferklep niet

Naja, iig weer lekker aan het klussen geweest tussendoor

Grz Niels