Quote:
Originally Posted by Polodee
Las de voorgaande pagina's van dit topic en wilde net posten dat ik je Golf erg netjes vind, dat ik dezelfde heb maar dan blauw-metallic, dat ik je smaak ('80's deel dan...) kan waarderen en dat je creme-velgen me bekoren...
Maar toen: 5-spaaks-Cups-dinges-velgen....
...Ieder zijn ding.
|
Ach... gooi de steelies niet weg hoor...

Tis gewoon dat ik ze toch heb liggen en relatief simpel iets anders kan monteren... Beetje afwisseling kan geen kwaad hé

Mijn stijl is nu eenmaal meer '60-'70-'80-'90-'00, en dan het liefst door elkaar

De 13" zijn gewoon te klein om dagelijks laag op te rijden, dus ga ik eens kijken hoe 17" bevalt. En ze zijn nog niet klaar he... zo int zilver komen ze er iig niet onder

das ook niet mijn ding
En gelukkig ieder z'n eigen ding inderdaad
Quote:
Originally Posted by joostvw
als je die steelies wegdoet voor niet te veel centjes heb ik wel interesse om ze ff te komen halen in raamsdonksveer
|
Nope, die kunnen mooi op de plaats van de porsche's liggen
Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Zo dat staat erg leuk! Mijn mening: randen polijsten en harten in kleur van de auto  . Met zulke wielen kan je in ieder geval fatsoenlijke rijhoogtes aanhouden 
|
Randen worden niet gepolijst, heb nie zo'n zin in dat gepoets... (zei degene met creme wielen onder een daily

) Maar geheel in kleur is misschien ook wel een idee..... wordt het toch weet 80's