27-06-2008, 23:29
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Blaauwwiekel
Hoi ik ben Sietze Blaauwwiekel,Rijd nu de 2de Passat 3b alleen is degeen ik nu heb een 110 pk en compleet standaard tot op de wieldoppen toe.Mijn vorige was een 3b tdi 90 pk en daar heb ik in de 3 jaar dat ik een gezinnetje heb in de vrije uurtjes hetgeen aan gedaan.Ik hoopte na de verkoop een 3bg te kunnen gaan kopen,maar ivm tijd gebrek en een deeltje financieen liep dat weer uit op een 3b,Mijn vriendin was zwanger van onze 2de dochter en op zaterdag verkocht ik de auto en maandag's is onze dochter geboren,en moest met de caddy van ons va en moe werom naar huis.Nu brachten die mij de rav4 dus kon gewoon veilig met heel het stel terug huiswaarts vanuit ziekenhuis,en heb gelijk die week snel een niet te dure Passat weer gekocht.Zodoende nog geen 3bg.Maar ik ben dus Sietze 24 jaar vader van 2 meiden 1 van bijna 3 en 1 van goed 6/7 week,genaamd Sacha en Lyanne.
Ben toch weer van plan ook met deze te gaan spelen en een en ander weer te doen,Hij moet snel weer richting asfalt en 18inch er weer onder,want dit is niks,en daarna zie ik rustig wel weer.
|