Ik verwachtte eigenlijk al wel zoiets, al is er niet 1 ' sarcasme ' smiley te vinden in de 1e posting. (maw: serieus op te vatten).
Ah, toch humor: mongool!
Nee hoor: Of het nou een Porsche, Bentley of Fiat Panda is: Andermans eigendom, daar blijf je vanaf. Dronken, Mongool of omhoog gevallen boer: Als je bewust ' omdat het een dure wagen is' gaat lopen kloten (of lomp perongeluk er langs schampt) maakt 't ook echt niet meer uit of het een Panda is of een Porsche. Sterker nog: Je bent een grotere lul als je doorrijdt na het schampen van een WA verzekerde Panda, dan bij een All-risk verzekerde Porsche.
Tuurlijk: zou ik ook wel willen, maar ook bij mij staan d'r maar 2 van de 6 auto's binnen: Kan 't mij niet veroorloven elke auto binnen te zetten, en na elke keer gummen weer poetsen? Nee dank u: Glimmen en Gummen, dat is geen combinatie!
Maar als ik mijn Porsche bij jou in de straat zou parkeren, dan is dat volgens jou dus een vrijbrief tot mishandeling? (in welke vorm dan ook)?
Sterker nog, en nu even goed lezen: Je zegt zelf; de foto is afgelopen Zondag gemaakt, bij daglicht, dus minder dan een uurtje of 6 na de enorme hagelbui.. Wie zegt jou dat de eigenaar niet normaal exact zo zou handelen zoals jij 't een Porsche waardig vindt ( gummen, poetsen, binnen zetten)???
Misschien is ie wel bij z'n demente Oma op bezoek, en was er in Arnhem geen beter parkeerplaatsje te vinden dan deze plek,.. en was ie gewoon, net als alle anderen, goed ziek dat z'n auto onder de zooi en deuken zit??
Maar goed: ik neem aan dat je het allemaal niet zo serieus bedoelt: dat is het lastige van ' typen ' op een forum: zonder de bijpassende

of

weet je eigenlijk nooit wat nou serieus is, en wat je met een korrel zout zou moeten nemen. Ja, een Porsche die d'r zo bij staat, is best triest, maar in dit geval volledig uit z'n verband gerukt: 3 van m'n auto' stonden er zondag exact zo bij; in mijn optiek niet minder zonde.