29-06-2008, 16:57
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic
|
|
|
|
@sjampoo: was idd niet bedoeld om zo seriueze genomen te worden, meer gewoon dat ik het zonde vond van hoe de ding erbij stond. Er staat nergens in mijn posts dat ik iemand "vrijbrief" geeft om met een andermans spullen te gaan kloten, dat maak jij ervan....zelf vind ik dat een van de meest zielig dingen dat je als kerel kan uitvreten . Ik gebruikte krassen/schade alleen als voorbeeld van wat zou kunnen gebeuren, niet dat ik het goed zou keuren. Maar goed, we zijn allemaal vrij om ons eigen conclusies te trekken van wat we lezen. Als je een aap een typmachine geeft en dan wat ie getypt heeft aan 10,000 mensen geeft is er vast wel een die denkt dat ie shakespeare aan het lezen is
@Jurgen Santana: Niet zozeer gek van porsches, maar weet een mooi auto te waarderen. Klopt, ik kan een GT3 niet betalen maar als ik het wel zou kunnen dan zou ik het zeker niet onder een boom parkeren, hagelbui of geen hagel bui. En wassen na gebruik 
|
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|