View Single Post
  #1  
Old 30-06-2008, 21:53
maurice_vr6's Avatar
maurice_vr6 maurice_vr6 is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 605
Default audi 100 coupe S project

Nou zoals sommige van jullie weten heb ik al jaren een audi 100 coupe S uit 1970.

Nou dat 'HOK' staat al 5 jaar in een schuur bij mij in de buurt en heb nu het licht gezien!

Volgende maand gaat de auto uit elkaar en wordt de auto helemaal gerestaureerd. Dan heb ik ook mijn eigen werkplaats met brug en grote compessor.

Al zit de audi er goed uit na al die jaren (ik schat dat ie ongeveer 90 % perfect is) is er toch nog redelijk wat te doen zoals klein beetje plaatwerk en de motor wil ik reviseren.

Ik ga jullie allemaal op de hoogte houden van de vorderingen.
Hiert alvast een foto van hoe de audi de werkplaats uit komt rollen!







de bovenste kleur is ie nu, en denk dat het ook blijft! (denk ik)

Zo tot zover het begin van het project!

Hier nog wat foto's van toen ik de auto na een aantal jaar uit de schuur haalde.










zo ik ben druk geweest met onderdelen zoeken voor de audi.

100 euro voor een achterklep, 70 euro voor een spiegel, 150 euro voor een deur..................pff denk, lijk wel gek met al die prijzen.

dus ik op zoek naar een onderdelenhok (zwaar moeilijk te vinden natuurlijk, als er maar 5000 van gemaakt zijn) en dus wel een gevonden voor een schamele 1000 euro.

volgende week wordt die ook de werkplaats in geduwd en in onderdelen gechopt.

hier wat foto's:










zo en ook een beetje op ebay geboden en hup! zo heb je er weer een bij :mrgreen:

en er zitten ook weer een berg onderdelen bij ook veel nieuwe.

hier een paar foto's van de nieuwe aanwinst, het is wel het nieuwere model. (dat zijn dan alleen andere voorspatborden)








__________________
bora TDI
golf 4 cabrio heiglijn
www.vw-speed.nl

Voor al uw vervanging- en slijtage onderdelen ook OEM

www.delmau-shop.nl
Reply With Quote