
12-07-2004, 10:54
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
|
|
Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
16V slijt in mij opzicht net zo hard als je normaal rijd. dus gewoon hem niet boven de 3000 toeren laat komen...maar ik zou voor dagelijks gebruik eerder voor een 8klepper gaan dan een 16klepper..i.v.m brandstofverbruik
|
Ik weet niet wat jij normaal vindt maar onder de 3000 toeren draaien met een 16V?? Koop dan een diesletje als je bang bent voor toeren.
ff ontopic: 16v onderdelen wijken vaak af van alle andere modellen, terwijl je bij een 8V GTI veel delen van een 'gewone' (lees: 1.6/1.8 golf) kan monteren.
16V onderdelen zijn nieuw en gebruikt vaak veel duurder.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
|