Zo, tijdje niks, maar dan toch nu echt een update'je
Ik ga nog niet alles verklappen, maar tot die tijd wil ik jullie verblijden met het volgende:
De bak zit er onder! Hangt helemaal vast en de auto staat weer op de wielen! Hij loopt alleen nog niet, maar na een dik jaar stilstaan was dat te verwachten, vanmiddag nog eens proberen
Mijn gaspedaal is wel enorm 'floppy' en het moment waar daadwerkelijk het gas geven zit [waarop de klep open en dicht gaat] is maar een paar cm's, en dat lijkt me ook niet helemaal goed, dus dat moet ook nog even opgelost worden. Als iemand daar iets over weet, dan hoor ik het graag
Verder begonnen met het wat opknappen. Hier en daar lekker laagje tectiel op geblabberd. Zo ook het front roestvrij gemaakt, zincspray erop en lekker matzwart erover, lijkt het ineens weer een stukje netter. Volgende punt zijn de dorpels en de achterste wielkasten tectieleren, en dan is dat ook weer klaar.
Kwam wel hier en daar veel roest en rotterij tegen, dat was best wel balen. Met de tijd als ik een eigen huisje met garage heb hem maar eens echt grondig restaureren.
Ben ook alvast begonnen met het [wederom] rollen van de auto. Het uiteindelijke eindresultaat verklap ik dus nog niet, maar hiermee krijgen jullie wat een idee: Wit is de shit!
Bij deze ook even een dankwoordje aan mijn broer voor het monteren van de bak!
Foto's van afgelopen tijd: