View Single Post
  #1  
Old 15-07-2008, 21:11
ParaBID's Avatar
ParaBID ParaBID is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 235
Cool ParaBID's VW Jetta MK1 project!

Ik heb me deze Jetta op 20 Mei gekocht, met als doel deze op te knappen en weer op de weg te krijgen, (zowel ingevoerd als apk gekeurd)
aangezien mijn huidige auto me een beetje te duur werd i.v.m de benzine en hij begon ook een beetje ja hoe zal ik het zeggen slecht te worden
mja, terug naar de Jetta.

Het is een Jetta mk1 uit 1981 een 1.6 diesel 4 deurs en origineel afkomstig uit Duitsland, het enige wat een beetje nadelig is dat de auto nogal roestig is.
Maar dat is dan ook eigenlijk alles, want zowel de motor als het elektronische gedeelte werk tot nou toe uitstekend.

Zoals ze zeggen foto's zeggen meer dan 1000 woorden, hier dan wat foto's!

De Jetta toen ik hem net gekocht had;





















En dan willen jullie natuurlijk graag weten wat ik van plan ben met de jetta, nou als ik eerlijk mag zijn. Ik heb momenteel nog geen flauw idee maar dat komt wel.
Zat zelf wel al te denken aan een schroefsetje en wat leuke velgen en dan houd het eventjes op.
Maar ik moet me eerst maar een concentreren om de Jetta op kenteken te krijgen zodat ik er mee mag rond rijden.

Ik zal dit topic proberen up and running te houden qua foto's en dergelijken dus jullie horen nog van mij.
Reply With Quote