Hey Jeroen,
Bedankt voor je reactie! Uiteindelijk ben jij toch de man die dit blok van binnen en van buiten kent. Voor de resterende onderdelen, bel ik je nog wel... Weet niet hoe jij met je vakanties zit, maar dat komt wel goed.
Ik heb weinig tijd om aan de Golf te werken, heb alleen maar een paar avonden in de week, dus hard lopen doet het voorlopig nog niet...
De laatste tijd hou ik me veel bezig met het motorcompartiment. Deze wil ik lekker clean maken...
De accubak verwijderd en de nodige roestpuntjes, gelukkig allemaal oppervlakkige roest...
Bij de RDW m'n chassis nummer achterin de Golf laten slaan en m'n parafaanbak verwijderd (of schutbord)
Begint er al een aardig eindje op te lijken. Ik wil alleen de lijnen wat strakker geschuurd hebben... De bevestigingsbeugel laat ik wel op z'n plek zitten, ik durf m'n ruitenwisser motor niet onder m'n ruit te laten hangen aan de arm'pjes...
Het hele zaakje ligt met de hand geschuurd en morgen avond wil ik het schuurwerk toch wel een heel eind gedaan hebben...
Morgen nog even overleggen wat er aan de buitenkant nog gespoten gaat worden en hoop dat hij dan na de bouwvak de spuitcabine van binnen mag gaan bekijken...