Quote:
Originally Posted by Gertjan
Je hebt het zelf op de foto vastgelegd
Zoals ik al zei, tegen de tijd dat je die raakt moet je eerst je draagarmen + uitlaat volledig verrot geschuurd hebben 
|
Haha, heb ik niet eens bij stil gestaan
Tsja, dat krijg je als je er helemaal vanuit gaat dat je het nodig hebt omdat veel golfjes mk1's het gemonteerd hebben.
Volgende keer eerst zelf goed kijken, altevorens conclussies te trekken

.
En idd, voordat de carter eraan gaat moet ik de uitlaat aan snot rijden

, dan zou het koekblikje inprincipe zoals men graag hier op het forum wil hebben; stukje in de veren zakken.
Heb vandaag een oldschool dakrekje op de kop getikt, maar halen het een keertje op.
M'n oma heeft nog een oude lederen koffer op zolder die niet meer gebruikt wordt, alleen nog een stel oude houten skilatten op de kop tikken
Het imperiaal brengen we naar een Jansen Chroom in Enschede die 'm gaat verchromen, hetzelfde bedrijf dat voor ons de raamstijlen en ruitenwisserarmen heeft verchroomd.
Eveneens hebben we stalen ruitenwissers, met uitschuifbare rubbers aangeschaft.
Het stalen gedeelte wordt dan ook verchroomd, wat dan uiteindelijk een mooi verchroomd geheel zal vormen.
In de winter gaat de krik onder het motorblok, en gaan de motorsteunen om hun beurt eraf en laten het passiveren bij Galvano in Hengelo.
Evenals wat andere delen die standaard van de fabriek uit gepassiveerd zijn.
Ik ben zelf nog opzoek naar een radioknopje (voor tuning) en zwarte hoedenplanksteunen/ houders/ dragers.
Mensen die ons hierbij kunnen helpen, mogen zich melden