View Single Post
Old 21-07-2008, 12:19
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur

Default ^^

Even wat commentaar van een kenner en de vraagprijs aangepast.

Quote:
Originally Posted by MR X
Ik heb de auto bekeken, en de koets is verrassend goed (voorzover zichtbaar met slechte licht/zaklamp).

Zonde als er niet iets mee gedaan wordt.

't is een 1975ér Audi 50, dus hoort ie eigenlijk een hoop details van een 1975ér te hebben;
Helaas ontbreken d'r aardig wat, waardoor 't voor mij niet al te interessant is om d'r nog een project bij te nemen.

- Motorkap Polo 1f (dus met sicke, en met oppervlakte roest aan de buitenkant, maar dat boeit niet: de kap is er waarschijnlijk nieuw bij gekomen)
- Deuren horen niet bij de auto (geen extra randje onder raam langs) en zijn aan de onderkant een beetje aangetast:
Bij elke niet low-budget-respay zou je d'r eigenlijk een setje andere deuren bij moeten zoeken.
Bij een low-budget respray valt d'r wel overheen te komen, maar dat was niet mijn plan.
- Achterklep is met gebolde achterruit, en zonder ruitenwissert. Maar rot aan de onderkant. Andere achterklep is d'r bij,
onderkantjes omwisselen en klaar: maar dat is geen werkje voor mij. Andere achterklep (met vlakke ruit) is gewoon goed, maar ik zou op een 75ér liefst natuurlijk een 75ér achterklep plaatsen..
that's not patina, that's fucking rust man!!!!