View Single Post
Old 22-07-2008, 18:19
Vowa's Avatar
Vowa Vowa is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Oskar
Hey, leuk te zien dat je het forum hebt gevonden.
Kan me niet herinneren dat ik je hierheen heb verwezen, maargoed.
Ik heb inderdaad een 5inch versmalde as onder mijn auto. Dit zegt natuurlijk helemaal niets. De spindels en/of je remmen in combinatie met de as bepalen hoe diep je wielen in de schermen komen.

Een 5 inch as met 17inch brm's geeft een heel ander effect dan een 5inch as met 4,5 fuchs.

Het beste kan je je as op maat laten maken aan de hand van de wielen en de remmen die je uiteindelijk zal kopen.

Hey Oskar,

Ja we hebben elkaar gesproken op Budel... Ik liep die dag met Martijn mee (van die Ovaal op hydrauliek) Toen verwees je me naar deze site. Metteen maar ff lid geworden.

Maar ehh.. Ik begin wel zo te twijvelen wat ik wil gaan doen... Mijn eerste bouwplan was echt alleen verlagen en dan mooie velgen en een heel snel blok.

Maarja afgelopen jaar kwam het hydrauliek plan erbij... En sinds Budel die versmalde as...

Nu zit ik toch sterk te denken wat ik doe... In principe wil ik hem gewoon heel laag hebben voor parkeren en soms rijden( als het wegdek het toe laat ).

Maarja... Neem ik een snel blok en goede bak. Moet ik wel erg gaan uitkijken in de bochten dus...

Of vind je het wel meevallen met de wegligging? Of zeg jij... Als je iets lekker wilt rijden doen dan 1 a 2 inch breder?

Hahaha ik ben de weg weer eens kwijt!!!

Greetz Vowa

ps: Deze is ook erg mooi vind ik... Weet niet hoe breed de as hier is...

If love is blind, why is Lingerie so popular?

Never argue with a skunk, a mule, or a woman.
Reply With Quote