View Single Post
Old 22-07-2008, 19:05
Vowa's Avatar
Vowa Vowa is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Oskar
Als je lekker wilt rijden, dan moet je 'm niet verlagen.
Tenzij je airride neemt, dan krijg je wel wat comfort terug.
Als je een snelle motor wilt en een smalle as, dan zou je een compromis moeten maken. Hard rijden met versmalde as is niet aan te raden, tenzij je alleen rechtdoor gaat.
Ik heb op rijhoogte best prettige vering, maar voor snelle bochten is de auto niet gebouwd. Ik heb dan ook (nog) geen snelle motor.

Ik kan je zo niet zeggen hoe smal je as zou moeten worden, dat is zoals eerder gezegd geheel afhankelijk van je remmen en wielenkeuze.
Heb je Erwin (Volksprojects) al gesproken? Hij weet echt waar hij mee bezig is en denkt ook mee met je plannen.
Een smalle vooras kan je op elke hoek van de straat wel kopen, maar of je er dan echt wat aan hebt, dat valt dan nog te zien.

Nou ik bedoel niet dat ik wil rijden zoals met mijn Leon hoor... Maar ik wil niet gaan zitten zweten als ik met 30 of 50 op een bocht af kom en dat ie dan op zijn dak gaat... Dat zou zonde van alle moeite en alle munten die ik in de auto ga steken.

Ik had Erwin al gesproken. Maar ik denk niet dat ik wat aan zijn assen heb. Ik moet er 1 hebben met alle standaard aansluitpunten. Alhouwel ze er wel ERG netjes uit zien hoor! Niks meer dan lof.

Oja Oskar... Jij had jij nou schijven rondom? Wat voor type klauwen en schijven had je nu rondom?

Als ik het me goed kon herinneren had je toch VW GTI of had je porsche rondom?

Ik had sets voor de achterzijde gezien bij Paruzzi had jij die ook? Anders verzin ik samen met Mike van de Keverboet wel iets hoor...

Ik was ff nieuwsschierig.

Greetz Rick

If love is blind, why is Lingerie so popular?

Never argue with a skunk, a mule, or a woman.
Reply With Quote