View Single Post
Old 15-07-2004, 00:11
zeno's Avatar
zeno zeno is offline
VW Enthousiast

Kijk, dit zijn de betere reacties

De auto is voor 'dagelijks gebruik' , hoef er niet meer naa mijn werk ( zit overigens nog op school maar daarvoor heb ik em ook niet nodig. ). Ga wel bijna elke avond een rondje rijden.. vriendin dorpje verderop .. bij vrienden langs. . etc.

Corrado vr6 - omdat dit gewoon de snelste is, en ik een voorliefde heb voor v-motoren , ook lijkt me bij een vr6 de kans kleiner dat ie afgetrapt is ..
Daarnaast: g-lader vertrouw ik niet echt ..

golf cabrio? op de vraag.. waarom cabrio? .. Ik vind een dichte golf 1 ook echt wel zijn charmes hebben hoor. Maar ik vind die cabrio's gewoon subliem .. fijner om te zien, en langer doorgebouwd ( oké , in afrika is er nogsteeds de citi golf maar toch ) . Aangezien ik liever niet een oudere auto koop dan dat ik nu heb .. ( '92 ) ..

Ik zie dat het cabrio rijden toch wel zijn verschillende vraagtekens heeft? ik hoor vermoeiender rijden met kap dicht? hoe extreem is dit? valt het wel mee..heb je er pas last van na 200 km achter elkaar rijden? of is het bij 10 km al niet leuk meer?

Overigens .. mijn keuze helt al een heel stuk meer naar de golf cabrio .. dan met een leuk 1800 blok .. liefst dan een gti blokje .. en dan een keer helemaal reviseren, en langzaam bij beetje motor-tunen .. ander nokkenasje, snel spruitstuk ... doorsparen voor een kleine turbo :P of een mechanische compressor ..

Waarschijnlijk een classic-line , naar ik begrepen heb toch wel de luxeste uitvoering .. .. is er trouwens een site of iets dergelijks met daarop alle uitvoeringen en de specificaties ?

Iniedergeval weer bedankt voor de bruikbare reacties

grtz!
Zeno ..

ps: damn! ik typ te lange - - - verhalen
Reply With Quote