08-08-2008, 08:43
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Wij leveren verschillende sets en hebben ook met meerdere leveranciers ervaring. Heb zelf gereden met KW wat erg strak rijdt maar daarentegen ook weer vrij prijzig is. Dit zelfde geldt ook voor Intraxx, ook super maar erg duur. Je hebt dan verder de wat goedkopere sets als Weitec (dochter van KW) en VMAXX.
Rijdt regelmatig met auto's met een VMAXX set en moet zeggen dat de combinatie verlaging en wegligging toch wel tof is. De kwaliteit is goed (strenge kwaliteitseisen) er is bij de fabrikant in NL. meer dan genoeg kennis aanwezig dus ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Dat een VMAXX set rijdt als een dweil ben ik niet met je eens. Het is gewoon een hele fijne allround set. Dan zijn er nog de sets van Raceland, Autotechnics, TA TEchnix enz. Dit zijn allemaal sets rond de 250-300 euro. Raceland is kwalitatief echt niet verkeerd en rijdt ook nog eens erg goed. Rijdt er zelf mee onder een Polo 6N en die auto rijdt als een kart. Autotechnics en TA technix en TEC zijn sets ook afkomstig uit China. Met sets van Autotechnics heb ik goede ervaringen al zijn ze niet zo stug als de rest.
Kortom er is een hoop te koop voor allerlei prijzen. Let wel, alle waar naar zijn geld. FK Konigsport,Intraxx en KW zijn wel de echt betere sets. Supersport en VMAXX volgen en daarna komt de rest. Ik hoop dat je er iets aan hebt en als er vragen zijn hoor ik het wel.
|