Thread: WEGPIRAAT
View Single Post
Old 10-08-2008, 14:47
WEGPIRAAT WEGPIRAAT is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to WEGPIRAAT

Thnx,

Ik ben ook niet zo gekke veel meer van plan met de SlowLow. Eigenlijk wel zo'n beetje af........enige wens is om die kreupele 55 shetlandpony's onder de kap eens op een creatine dieetje te zetten maar van de andere kant bevalt het me wel zo..........lekker rustig cruisen en altijd @ rechterbaan.

Polo is gekocht om even tijdelijk in te rijden (was vorige week bijvoorbeeld nog bezig met een S3 als nieuwe auto maar ging niet door) maar bevalt prima en heb ook zeker geen haast om weer een opvolger te vinden (gewoon kijken wat ik toevallig tegenkom). Besides m'n ouders zijn al niet blij met 2 auto's van mij en bij 3 begonnen ze al te schreeuwen dat ik ze maar straat verderop moest parkeren .

Ik hoop eerst een liefhebbend baasje te vinden voor m'n MK3 die haar weer de weg op helpt. Ze verdient het want het is naar mijn mening echt een van de mooiere MK3's. Zelf heb ik er geen tijd/zin in en ik wil misschien binnenkort ook weer een studie oppikken dus ik hoop op korte termijn een liefhebbend baasje te vinden voor de MK3.

Schade zelf valt heel erg mee, zelfs de zijschermen zijn niet ontzet (alleen in 1 zit een deuk) en de knippers/mistlampen en kentekenplaat zijn ook niet beschadigd.
Reply With Quote