View Single Post
Old 17-08-2008, 11:02
marcelmk1 marcelmk1 is offline
VW Fanatic

Default MK1 Cabrio clean project, wielen update

Afgelopen maandag heb ik te horen gekregen dat onze schadeafdeling word opgedoekt(zijn onderdeel van een dealerbedrijf) en dat de schades en het personeel(ik en mijn 3 collega's) naar een naar een ander schadeherstelbedrijf mogen gaan :|

is een veel groter bedrijf, dus zal het beunhazen ook wel afgelopen zijn.......

aangezien ik met de restauratie van mijn dichte type 1 nog wel een tijdje bezig zal zijn, heb ik besloten om de cabby, nu het nog kan snel van alle beschadiging en roestplekjes te ontdoen

zo staat ie er op het moment bij

mijn audi A3 wielen heb ik verkocht, en een ander apart setje weer gekocht(blijft nog ff geheim wat het is geworden :P :P )

omdat het wel mijn daily is moet ik er zo lang mogelijk mee rijden voordat ie uit elkaar gaat

ik had nog 2 portieren, een achterklep en een motorkap staan

dus deze maar eens te voorschijn gehaald om die zover klaar te maken voor het spuiten

handgreep gedeelte er uit geslepen

kunnen we mooi als mal gebruiken :mrgreen:

past er goed in

ff in de zinkcoat

tijdens het drogen de kofferklep ff kaalmaken

bak en braad

embleemgaatjes weg

deur 1 klaar, bij deze heb ik eerst de hele krukplaat er uitgeslepen, aangezien er aan de binnenzijde door inbraak ook al roest zat

bij deze deur wel even de schelp er uitgeslepen, zodat ik het van de binnenkant straks wel goed kan afwerken, ivm roest

zo dat was mijn zaterdagmorgen klussen, smiddags helaas verjaardag , maar van de week 's avonds weer flink aan de slag, hou jullie op de hoogte van de vorderingen :smt006
Reply With Quote