
20-08-2008, 09:46
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Dec 2007
Posts: 174
|
|
Er zijn structurele problemen en gewoon aandachtspunten.
Als de caddy rotte vloer heeft bij de ophanging van de draagarmen, beschouw ik ze als 'bijna dood'. Dit is bijna niet goed te lassen en het mag helemaal niet. Meeste caddy's hebben hier roestschade door verkeerd opkrikken. De vloer mag wel rot zijn, maar niet in het holle ruimte onder de pedalen (doosconstructie). Ik heb destijds 5 caddy's hiervoor laten staan. Onder de auto kloppen, en onder de matten kijken.
Verder:
-B-stijl roest (niet echt een groot probleem)
-Laadvloer roest, en vaak zijn de dwarsbalken oko aangetast. Even prikken met een schroevendraaier.
-Achterschermen, opzich niet heel erg, maar bekijk even de staat van de binnenschermen, wederom prikken
- Dorpels bij de opstaande rand. Is te lassen maar oogt niet mooi.
En natuurlijk de techniek, motor, remmen, enz. Maar je kunt beter een lege caddy zonder motor hebben die helemaal hard is, dan een roestbak en plamuurkist. Probeer eentje te vinden die bedrijfsauto is geweest, maar er wel redelijk uit ziet. Vaak smeren bedrijven gaten niet dicht en zo kun je goed te staat van de auto beoordelen.
|