nadat ik gecarpooled had na het werk stap ik in mijn polo en rijdt vanaf malden weer de A73 op waar ondertussen een file was ontstaan (bijna nooit op dat punt).
ik zet mijn richting aan en voeg tussen een vrachtwagen en een personenauto in. wat me opviel was dat de vrachwagen steeds dichter op mijn bumper komt en me vervolgens vanachter aanrijdt (2 korte tikken achter elkaar). afslag verder beide gestopt en schade opgenomen.
hij had niks

en ik heb mijn achterklep ingedeukt en lakschade op de achterklep. hij had me simpelweg niet gezien zei hij en voelde ineens een kleine tik en zag toen dat ik er tussen zat.
papierwerk is wel normaal afgehandeld en was verder een aardige kerel. heeft me nog even in de vrachtwagen laten zitten om het zicht te laten zien. zat wel 3 a 4 meter hoog en zag mijn verlaagde polo bijna niet staan voor zijn vrachtwagen.
was een vrachtwagen van 50 ton en had een lading gas bij
gelukkig allebei niks aan overgehouden als een ingedeukte achterklep.
best jammer ben oh zo zuinig op mijn polo en is nu al de tweede keer in 1 jaar tijd dat de polo schade krijgt (voorzijde en nu weer achterzijde, buiten mijn schuld om)
grtz.