View Single Post
Old 25-08-2008, 21:58
golfr32's Avatar
golfr32 golfr32 is offline
VW Guru

Heb net de thread doorgekeken en het is een thread die ik op vorderingen in de gaten blijf houden.
Leuk om te lezen dat je net als mij al op jonge leeftijd verknopt bent geraakt aan een golf mk1.
Maar in jouw geval licht het geheel anders, omdat je er al op je 16e mee bezig bent gegaan.
Ik heb de mijne een paar maanden later gekocht nadat ik mijn rijbewijs gehaald had.
Om precies te zijn heb ik het rijbewijs in september behaald, en heb m in december gekocht toen ik nog 18 was.
Het projectje heeft sinds die bewuste december in 2006 gelopen tot een 2 maand geleden.
Ik wou voordelig rijden, en mijn broer heeft een golf 1 aangewezen die op marktplaats stond.
Ik zag het eerst niet zitten om erin te gaan rijden, vond het een oude wijven auto destijds.
Naarmate ik er langer naar keek begon het ik geheel anders te zien, en ben overstag gegaan en opgehaald.
Hier heb ik tot op de dag van vandaag geen enkele spijt over betuigd.
Aanvankelijk was het de bedoeling 'm alleen op de beruchte punten te controleren en waarnodig bijwerken en mee te rijden voor dagelijks gebruik.
Echter is dit helemaal anders gelopen, van het een kwam het andere.
Nu is het geen daily ride geworden, maar één om met mooi weer mee te toeren en meetings mee af te rijden.

Om een lang verhaal kort te houden: Deze thread blijf ik volgen, en wens je veel succes met het opknappen .