View Single Post
  #21  
Old 22-09-2008, 20:05
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Default

Quote:
Originally Posted by Fast Eef
motorcode NZ was het trouwens.

Die heeft wel pompje onder de auto, deze heb ik niet vervangen.

Dacht dat de systeemdrukken wel gelijk zouden zijn. maar als ik daar nu aan terug denk is dat wel erg dom

edit:

heb m er net even onderuit geschoeft. dit is m toch?




Als dit de pomp van de donorauto is. is het de goede ja ...De NZ heeft inderdaad ook een pomp onder de auto, maar de NZ heeft een Digijet inspuitsysteem met een singlepoint injectie, terwijl de Ke Jetronic van de PL een CIS systeem heeft met zowiezo vier injectors, dat in combinatie met het continu inspuitsyteem van de Ke heeft die laatste een veel hoger debiet en denk ik ook een veel hogere systeem druk

Ik denk dat je met monteren van de pomp al een stuk op weg bent, nu alleen even afwachten of de pompschakeling hetzelfde is als bij de NZ...dan heb je kans dat je electrisch gezien misschien nog een en ander moet aanpassen. Bij de Ke word het systeem na het aanzetten van het contact even op druk gebracht en stopt de pomp weer tot de motor daadwerkelijk draait. Ik weet dus niet zo of dat bij de NZ ook zo geschakeld zit
Reply With Quote